آموزش تعمير موبايل - آموزش تعمير موبايل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 62
:: باردید دیروز : 747
:: بازدید هفته : 809
:: بازدید ماه : 1357
:: بازدید سال : 2240
:: بازدید کلی : 32037

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش تعمير موبايل - آموزش تعمير موبايل
یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت 13:10 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

?

 

آموزش تعمير موبايل - آموزش تعمير موبايل

آموزش تعمير موبايل محدود به تعمير موبايل نيست. در اين مجموعه دو بخش کلي داريم که آموزش تعمير موبايل و آموزش تعمير تبلت است و در هر بخش به صورت تخصصي و به تفکيک برند و مدل، مشکلات بررسي و رفع مي شوند. شيوه ي فيلمبرداري منحصر به فرد اين ويدئوها که با چند دوربين همزمان (روي سر از زاويه ي ديد تعميرکار، رو به رو براي ديدن چهره ي تعميرکار، داخل ميکروسکوپ براي ديدن بخش هاي الکترونيکي ريز، روي آمپرسنج و شارژر) انجام شده است، حضور در يک کلاس آموزش تعمير موبايل را شبيه سازي مي کند، با اين تفاوت که شرکت در اين کلاس مجازي نياز به هزينه و وقت زيادي ندارد و هميشه و همه جا در دسترس و قابل تکرار مي باشد. مدرس اين دوره يکي از ماهرترين متخصصان تعمير موبايل، لپ تاپ و تبلت و ساير لوازم الکترونيکي است که آموزش هايش به کامل و جامع بودن مشهورند.

آموزش تعمير موبايل - آموزش تعمير موبايل

آموزش تعمير موبايل که در اين مطلب برايتان آماده شده است، در ادامه ي آموزش تصويري تعمير تلفن همراه مي باشد، با اين تفاوت که اين مجموعه بيشتر به ايرادهاي گسترده تر و آموزش تعويض و عيب يابي سخت افزاري در سطح چيپ ها (Chip level) مانند تعويض خازن ها و مقاومت هاي بسيار ريز زير ميکروسکوپ پرداخته است. مشکلات مختلف در آموزش تعمير موبايل پوشش داده شده اند که برخي از آن ها را به اختصار معرفي مي کنيم. همانطور که بيان شد، آموزش تعمير موبايل داراي دو بخش کلي تعمير موبايل و تعمير تبلت است. در بخش تعمير تبلت، مشکلاتي نظير تعويض نمايشگر، شارژ نشدن يا دير شارژ شدن، مشکلات پورت، به هم ريختن رنگ ها، مشکل باتري و ري استارت شدن مکرر در تبلت هاي اپل (آيپد)، هودل، سامسونگ و لنوو بررسي و رفع مي شود.

 

?

 

آموزش تعمير موبايل - آموزش تعمير موبايل

آموزش تعمير موبايل در بخش دوم خود که به تعمير موبايل اختصاص دارد، مشکل آب خوردگي، نداشتن نور زمينه، روشن نشدن، شارژ نشدن، تعويض تاچ، تعويس آي سي، تعويض مادربرد، تعويض دکمه هاي مکانيکي و انواع مشکلات شايع پورت ها را در موبايل هاي مختلف بررسي و رفع مي کند. آموزش تعمير موبايل داراي آموزش هايي براي انواع گوشي هاي ال جي، آيفون، بلک بري، سامسونگ، سوني و مايکروسافت مي باشد. بخش ويژه اي که در آموزش تعمير موبايل گنجانده شده اما در واقع اصول آموزش تعمير موبايل هستند، چهار قسمت براي آشنايي با کليت و روش آموزش تعمير موبايل است. درباره ي ابزارها، درباره ي لحيم کاري و روغن لحيم، روش تست کابل هاي شارژر انواع گوشي و تبلت و همه چيز در مورد باتري ها (عيب يابي، تست و شارژ)، چهار قسمتِ ويژه ي آموزش تعمير موبايل مي باشند. هم اکنون مي توانيد مجموعه ي جامع و تصويري آموزش تعمير موبايل را از وب سايت 118file.com سفارش دهيد و نه تنها مشکلات موبايل خود را برطرف کنيد، بلکه به تعمير موبايل و تبلت به عنوان شغلي پردرآمد بپردازيد.

 

 

براي خريد اين پکيج به وب سايت 118 فايل مراجعه کنيد.

www.118file.com




:: برچسب‌ها: موبايل , تعمير موبايل , تعمير قطعات موبايل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: